Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

dinsdag 7 mei 2013

MEGA review: Farmaline samples

Hoi lieve lezers,



Vandaag ga ik deze samples speciaal voor jullie reviewen van de online apotheek: Farmaline!

Ik ben heel blij dat ik deze samples heb mogen uittesten!
Ik heb namelijk een hele gevoelige huid en mijn huid weigerd nogal veel crème's!
Zal mijn huid deze crème's ook weigeren?

We beginnen bij het begin...



Lissea fluid: Wat erover word gezegd:
Onmisbaar om het haar te föhnen ! Met deze fluid kan het haar probleemloos worden geföhnd en wordt het vloeiend en zijig. De smeltende textuur helpt het volume van het kapsel onder controle te houden en pluizend haar tegen te gaan. Bovendien beschermt ze de haarvezel tegen de hitte van de föhn. Het haar is perfect glad, heerlijk zacht en glanzend.
En wat ik erover zeg:
Deze fluid werkt uitstekend en doet goed zijn werk. Het is zeker een aanrader!
Prijs: €17,91 voor 125ml

 Shampoo FioravantiDeze shampoo is duidelijk niet een van mijn favorieten!
Hij schuimde niet,wat ik jammer vind want ik vind dat een shampoo moet schuimen en het geeft mij ook het gevoel dan dat het mijn haren goed aan het wassen is...
Maar bij deze was dat jammer genoeg niet.
De geur is heel speciaal en beetje kruidig. 
Waar ik persoonlijk niet van hou. Als mijn haar droog is na het wassen geeft het niet een glans of is het zacht.
Ik voel wel dat mijn haar beter gevoed is en sterker is geworden.
Dus op zich valt het nog mee.
Prijs: €16,68 voor 200ml

Shampoo Curbicia: Wat erover word gezegd:
De Curbicia normaliserende sh ampoo verwijdert overtollige talg in alle zachtheid. Een gepatenteerd natuurlijk Curbicia-extract normaliseert samen met zuiverende en aromatische etherische oliën van kruidnagel, tijm, rozemarijn en sinaasappel de talgproductie. Het haar is fris en luchtig.
En wat ik erover zeg:
Deze shampoo is juist hetzelfde geval dan de shampoo van Fiorivanti (zie hier boven).
Dus meer kan ik hierover niet zeggen...
Prijs: €12,51 voor 150ml




Deze tandpaste voelde heel fris aan bij de poetsbeurt en je kreeg er een hele goede adem van.
Dus deze vind ik zeker een aanrader!
Prijs: €3,95 voor 75ml


Bioderma crème's


Atoderm PO zinc: Deze crème drong snel in mijn huid wat natuurlijk een stuk aangenamer is. Want niemand loopt graag rond met een vet hoofd. Ik heb hem ook getest voor mijn lichaam en daar is die ook perfect voor. Mijn huid voelde veel zachter en soepeler aan.
Prijs: €14,32 voor 100ml

Sensidio DS+: Deze crème deed hetzelfde dan de andere. Dus voor mij zijn ze qua werking exact hetzelfde!
Prijs: €12,96 voor 40ml


Wassende crème: Deze crème heb ik elke dag gebruikt tot die op was! Ik vond deze echt een crème dat ik elke dag zou op doen. Hij maakte mijn huid schoon en ook zacht.
Prijs: €10,08 voor 500ml





Lipikar syndet: Wat erover wordt gezegd:
Zachte reinigende gel zonder zeep, niet irriterend en zonder parfum.
De zeer droge lichaamshuid is bijzonder kwetsbaar. Door het tekort aan lipiden kan de huid haar barrièrefunctie tegen invloeden van buitenaf niet in stand houden. Zij raakt makkelijk geïrriteerd. De huid heeft haar capaciteit verloren om vocht vast te houden en eigen lipiden aan te maken.
Lipikar is een lipidenherstellende en verzachtende verzorgingslijn voor het lichaam
.

Mijn huid is precies hetzelfde geval dat hier beschreven word. En ik moet zeggen dat deze was gel echt heel werkend! Een echte aanrader!
Prijs: €14,40 voor 400ml




Getinte dagcrème(naturel): Jammergenoeg was deze helemaal niet mijn kleur. Hij was veel te donker...
Het product zou ik 10 op 10 geven als het mijn kleur was want voor de rest was hij perfect!
En er is zit zelfs geen parfum in. Want daarmee kun je problemen krijgen met je huid enz..
Prijs: €14,31 voor 30ml


Wash gel: Wat ze erover wordt gezegd:
De Wash Gel Gezicht is met name geschikt voor de vette of gemengde huid. Het preparaat bevat zuiverende bestanddelen waardoor het ook kan gebruikt worden voor de vette en/of acnehuid.
De Wash Gel Gezicht bevat geen kleurstoffen.
Panthenol heeft een kalmerend effect op de gevoelige of geïrriteerde huid. Allantoïne hydrateert de bovenste lagen van de huid.
Wat ik erover zeg:
Hij hielp goed. Maar jammergenoeg kan ik deze niet goed testen omdat ik niet echt een acnehuid heb...
Prijs: €10,08 voor 125ml




BB-perfect: Deze heeft mijn mama uitgetest omdat het ook voor anti-aging is (niet dat mijn mama heel oud is ofzo :) En ze heeft me verteld dat hij je huid mooi egaal maakt en een een gezonde licht bruin kleurtje geeft. Mijn mama is er dus heel positief over!
Prijs: €31,50 voor 30ml

Deze review was wel degelijk MEGA! :D
Vergeet zeker niet eens een kijkje te nemen op de online apotheek: Farmaline!

Xx Mo Xx

Ps. Doen jullie aan mee aan mijn winactie? Doe hier mee!













3 opmerkingen:

  1. Hey you´ve a great blog!
    Please check out mine! And if you want we can follow
    each otherhere, on bloglovin and via GFC?
    Let me know!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. great! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3