Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

vrijdag 17 mei 2013

OOTD: Birds in town

Alowa everyone,

Mijn eerste OOTD! Dat verdient een groot aplaus! :D



 Van teen tot top:
Dr.martens-2de hands
Kaki broek-H&M
Kaki jasje-Vera Moda
Vogeltjes bloes-H&M

Even voor de info: De auto is niet van mij! (zou wel leuk zijn ;)



Vanwaar de naam 'Birds in town'? 
Omdat er op mijn mijn bloes vogeltjes zijn en omdat ik in in de stad was (dicht bij de stad zullen we zeggen).


Happy girls are the prettiest :)

Ik hoop dat het een geslaagde eerste OOTD was!

Xx Mo Xx

P.S.1: Deze foto's zijn niet vandaag getrokken (ik kijk uit het raam en het regent:( Ze zijn getrokkken op een zonnige dag! Niet een hele warme dag dus ik was niet TE zomers gekleed...

P.S.2: Doen jullie al mee aan mijn winactie? Doe hier mee!

20 opmerkingen:

  1. Wow, Mo, erg leuke outfit!
    Is dit de eerste keer dat we je gezicht zien?
    Wauw, ik had me je helemaal anders voorgesteld!
    Bruin/zwart haar, fijn gezichtje, klein van gestalte,.... Ik zat dus helemaal fout :)
    Ik vind het best wel grappig!!
    Liefs, Dzinh xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, Mo, erg leuke outfit!
    Is dit de eerste keer dat we je gezicht zien?
    Wauw, ik had me je helemaal anders voorgesteld!
    Bruin/zwart haar, fijn gezichtje, klein van gestalte,.... Ik zat dus helemaal fout :)
    Ik vind het best wel grappig!!
    Liefs, Dzinh xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Ja dit is de eerste keer dat ik mijn gezicht toon :D
      Ik heb al mijn moed gerapen en ik heb besloten om mijn gezicht toch t etonen ;)
      Ik ben wel redelijk groot voor mijn leeftijd hoor ;) 1m68...12jaar

      Xx Mo Xx

      Verwijderen
  3. Echt een hele leuke outfit! Ik vind je top heel erg mooi, leuk gecombineerd ook met dat jasje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke ouftit! De vogeltjes zijn leuk in combinatie met legergroen :)
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke OOTD voor de eerste keer! :Di like!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele leuke outfit! en super coole schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh wat een leuke outfit! En dat is mijn droom auto ♥__♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OMYGODOMYODOMYGOD!!! LOL :D je ziet er zo anders uit dan ik dacht! in de volgende brief naar jou zal ik eens beschrijven hoe ik dacht dat je eruitzag. Je zult versteld staan. :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha! Ik ben benieuwd! :D Kun je me dan ook tekenen hoe je dacht dat ik eruitzag?

      Xx Mo Xx

      Verwijderen
  9. toffe foto's !! moet je echt meer doen ! xx Nel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk outfitje! ben fan van de schoenen:) En wat een vette auto, jammer genoeg niet van jou!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. echt hele leuke outfit, die eerste foto vind ik superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het erg leuk!

    Doe je trouwens al mee met mijn giveaway? Je kunt twee glossyboxen winnen!
    www.jenniefromtheblog.com // www.jenniefromtheblog.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het een hele leuke outfit. Die kleuren staan je goed! Zeker geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie outfit! Ik had je eigenlijk ook helemaal anders voorgesteld, meer met bruin haar dat korter is. :)
    xMaaike

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3