Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

zondag 19 mei 2013

Juwelen webshop: Juweline

Bonjour,
Laatst heb ik deze leuke webshop genaamd: Juweline ontdekt!
De eigenares heet Eline. Daarvan juwELINE!
Dat vind ik nou een hele originele naam :)

In de webshop kun je hele mooie sieraden kopen.
Ze gebruikt veel materialen uit de natuur zoals leer,suède en verschillende edelstenen wat natuurlijk een groot pluspunt is.
Foto

Deze happy budda bandjes vind ik heel tof en is uiteraard een van mijn favorieten thema's!
Maar er zijn nog veel meer mooie en originele sieraden ! :D Een paar daarvan:
Armband met speciale munt 
Oorbellen met pistooltjes

Ketting met een gehaakt kruisje

En...ik heb nog een exclusive interview met de eigenaresse van Juweline genaamd Eline!!


1. Waarom ben je een juwelenwebshop begonnen? En wanneer?
Ik heb een dochtertje gekregen en had daarom lang verlof en veel vrije tijd. Omdat ik zoveel thuis was met mijn dochtertje ben ik achter de computer gekropen! Ik wilde andere meiden hetzelfde gevoel geven als ik wanneer je iets nieuws aanschaft! We bestaan nu officieel vanaf 01-01-2013.

2. Vanwaar de passie voor juwelen?
Ik ben van mening dat gave sieraden je outfit helemaal glamourous kunnen maken ook al heb je een joggingbroek en een floddertrui aan!

3. Welk juweel van je webshop is je favoriet?
The leather wrap bracelets! Ze staan prachtig bij iedereen! Echt een perfecte combinatie van stoer en chique!

image.jpeg

4. Heb je een paar tips voor in ons in verband met juwelen?
Zeker! Niet mee doushen, afwassen of sporten. En gebruik je parfum, deo of (hand)crème voordat je je sieraden omdoet!

5. Moet je nog iets kwijt aan de lezers?

Ik zou het leuk vinden als jullie juweline gaan volgen op Facebook!We staan op www.facebook.com/juweline.boutique
Dan kan iedereen op de hoogte blijven van leuke acties, de nieuwste trends en natuurlijk de nieuwste sieraden op Juweline boutique!



Kende jullie Juweline al?

Xx Mo Xx

2 opmerkingen:

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3