Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

zaterdag 25 mei 2013

Oh nee,waar is mijn zakgeld naartoe?

Salve omnibus,

Ik ben mijn woordjes van Latijn aan het leren! :p
Wat ik niet echt als 'weekend' beschouw maar ja...

Gelukkig heb ik mijn blog en kan ik jullie verwennen met een leuk artikel die ik samen met Nel van de blog ELO heb gemaakt!






Deze handige tips vermijden dat je je geld moet uitgeven voor nieuwe dingen want met deze tips kun je van oude spullen iets helemaal trendy maken!

hier een DIY hoe je een broek naar een leuke tas omtoverd
*Pimp your shoes is een leuke webshop waar je materiaal kunt vinden om je schoenen te pimpen!
Mijn nicht Rimada heeft haar schoenen ook gepimpt en ik moet toegeven dat het resultaat heel knap is:
 

Welke pimp idee vinden jullie het leukst? En wat vinden jullie het resultaat van de schoenen van Rimada?

Xx Mo Xx

6 opmerkingen:

  1. Leuke tips! Kleren ruilen doe ik echt al superveel!Ik kan het laatste plaatje wel niet zien :(
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O,dat is raar! Ik kan hem wel zien...
      Hoe zou dat komen?

      Xx Mo Xx

      Verwijderen
  2. Echt supertoffe tips! En tussen haakjes: het meisje boven mij (Nette Hermans) is mijn bff, zij is nu pas begonnen met bloggen en ze is echt één van de tofste meisjes die ik ken. ;)
    xMaaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leukk Hoe heb je dat question (onderin) gedaan? en zou je misschien een shoutout voor mij willen maken of doe je dat noooit? Veel plezier met bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3