Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

zaterdag 29 juni 2013

Review arganolie van arganwinkel.nl

Hoi beauties,

Hebben jullie al gehoord van het nieuwe wondermiddeltje 'Arganolie'?
Is het een echt wondermiddeltje?
Om het antwoord op die vraag te weten is er maar een oplossing...TESTEN!
Hij is verkrijgbaar bij deze webshop: www.arganwinkel.nl

Eerst nog wat meer informatie over arganolie.


Wat is arganolie?
Arganolie is een olie die uit de noten die aan de arganboom groeien wordt geperst. Arganolie is een van de rijkste natuurlijke bron van vitamine E. Daarnaast is het ook rijk aan essentiĆ«le vetzuren en krachtige antioxidanten.
.

agran vrucht


Voor wat word arganolie gebruikt?
Arganolie wordt als een dagelijkse schoonheidsbehandeling gebruikt om:
  • -rimpels te verminderen,
  • -alle huidtypen te verzorgen en te hydrateren,
  • -beschadigde nagels en nagelriemen te verzorgen en
  • -beschadigd, dof en droog haar en hoofdhuid te verzorgen.
Arganolie werkt ook verzachtend bij ontstekingen, voorkomt littekens en is uiterst geschikt om een groot aantal huidaandoeningen zoals acne, eczeem en psoriasis te behandelen.

Ik ga hem testen op mijn huid,nagels en haren.

Eerste indruk

De flacon ziet er er chique uit en netjes.
Met een pompje zodat je niet te veel olie er in 1 keer uitloopt.




Testen op huid



De olie is dik en doorzichtig van structuur en dat is aangenaam om aan te brengen.


Als je hem uitwrijft trekt die snel in.
Je huid voelt veel zachter aan na gebruik.
Ik gebruik hem ook heel graag na de douche en wrijf me dan helemaal in met arganolie.


Testen op nagels




De olie is ook ideaal voor je nagels te versterken zodat ze niet scheuren.
Ik smeer elke ochtend arganolie op mijn nagels en mijn nagels zien er nu veel beter uit!


Ik breng de olie op mijn nagels aan met een wattenstokje en dat werkt prima :D

Testen op haren

Dit is echt een must voor op vakantie als je droge,beschadigde haren hebt.
Je brengt arganolie aan op je haar laat het intrekken en daarna je haren wassen met je shampoo. Je haar is weer sterk,glanst en voelt zacht aan. Deze manier heet het 'andersom wassen'.


Conclusie
voordelen:
-Je kunt de olie voor veel dingen gebruiken
- De olie is biologisch en 100% puur
- Trekt snel in

nadelen:
-De geur is een speciaal. Dus dat is even wennen.

Nu weten we de aantwoord op de vraag: Het is defenitly een wondermiddeltje!

50 ml pure arganolie kun je vinden op www.arganwinkel.nl voor 17,95


Xx Mo Xx

8 opmerkingen:

  1. Ik ga deze vakantie naar Marokko, en Marokko staat haast bekend om arganolie, daar ga ik dus een paar potjes inslaan! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja heb ook wel eens arganolie gebruikt! Het
    is echt super fijn voor je haar/huid :)

    Ik volg je nu trouwens op GFC. Zou het leuk
    vinden als je me terug volgt :D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Mo!
    Erg leuk die argan olie! Ik zou het wel eens willen proberen!
    Mijn uiteindelijke creatie voor je win actie is af! Kijk maar eens op mijn blog..... :D
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vooral voor de handen/nagels lijkt het me superfijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had er al eens eerder voor gehoord, alleen dan speciaal voor je nagels. Ik wist niet dat je het voor meer kon gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi allemaal

    ik heb vorige week hele line van arganolie gekocht bij Arganmidas. Nou het is echt een wondermiddel. Als je wilt moet maar even zelf kijken op. www.arganmidas.nl

    groetjes Zara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. IK gebruik de cosmetische koudgeperste arganolie van www.weallloveit.nl, ik merk echt verschil van hoe me huid eruit ziet. Echt een top product!

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3