Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

zaterdag 6 juli 2013

Rare zoekwoorden #1

Hi iedereen,

Vandaag (ja pas vandaag) heb ik eindelijk ontdekt waar die zoekwoorden staan!

Ik heb er echt hopeloos lang naar gezocht,opgegeven en nu val ik er toevallig
op!!

Zoekwoorden zijn woorden die bezoekers intypen en via dat woord op je blog

terechtkomen.
Waarom hier een artikel over schrijven?
Haha er zitten soms echt hele rare dingen tussen en dat wil ik graag met 
jullie delen:


- Cool haar

Heb je het over dit?




- miley cyrus lange haare

Euh ja? Ondertussen heeft ze kort haar!


Wat vinden jullie van Mileys kapsel? Ik vind dat ze nu echt heel stoer is! En nu is ze een groot voorbeeld van me geworden! Of vinden jullie haar kapsel maar niets?

- seafolly ruitjes oranje

Ah ja! Ik weet precies wat je bedoeld! *sarcastisch* 

cupcakes versieren apps

Eerlijk gezegd? Ik heb maar 2 keer in mijn leven cupcakes gegeten en er 0
keer op mijn blog over geschreven!

- plakband leuk

Ja,ik vind plakband ook leuk :p


Dit waren ze!
Ik wens jullie allemaal een goede vakantie!

Xx Mo Xx

11 opmerkingen:

  1. haha, grappig om te lezen, bij mij zie je wel eens zoek woorden als "lekker geslapen" haha

    x

    www.all-by-tessa.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaaaaaat? Heb je nog maar 2 KEER cupcakes gegeten in je HELE LEVEN????? Ik eet (en bak) er bijna elke week *bloos*... :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, volgens mij bedoelt ze gewoon dat ze nog maar 2 keer over cupcakes op haar blog heeft geschreven ;)

      Verwijderen
  3. Haha hilarisch idd! Ik ga ook maar eens kijken met welke woorden mensen mij opzoeken haha!

    Als het je leuk lijkt; ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog. In mijn linkparty mag je reclame maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link naar jouw blog! Tof toch?!:) Als je zin hebt om mee te feesten, je bent van harte uitgenodigd!

    Liefs van Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben huge fan van Miley, en vind haar kapsel echt geweldig. Het staat haar gewoon, ze word er meer volwassen van! Echt grappig die rare zoekwoorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig om te lezen
    www.iamanightblogger.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha leuk, ik vond het lange haar van Miley Cyrus eigenlijk wel mooier staan maarja dit is ook niet lelijk x

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha grappig om te zien op mijn blog zijn het echt weer totaal andere termen. :) Liefs, Savannah.

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3