Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

dinsdag 9 juli 2013

Collectieve shoplog


Ik ben de laatste tijd een beetje los gegaan qua schoppen... :p
Ik had niet echt 1 schoppingdag ofzo,maar het shoppen was verspreid over 2 weken.


Eerst ben ik bij de Wibra geweest omdat ik had gehoord dat ze daar 'Washi tape' verkopen voor een zacht prijsje. En van washi tape heb je nooit genoeg,toch?


Ik heb echt hopeloos gezocht en vond niets.
Totdat ik onder een pakje pennen keek en ik zag deze liggen!!



Ik had echt heel veel geluk want er lag maar 1 pakje.
Deze heeft me 79cent gekost voor 2...geen geld dus!

Ik ben ook naar de H&M geweest want ik had echt behoefte aan zomerkleding!


Toen zag ik deze 'Waterfall dress' :o


Ik ben echt verliefd op dit kleedje!!
Hij kostte €10 in de sale.


Ik wou al heeel lang een 'skater skirt' en nu heb ik hem.
Ik ben er echt heel blij mee!!
Hij was niet in de sale (jammergenoeg) en kostte iets van €15. 
Wat hartstikke meevalt.


Deze crop top vond ik gewoon te gaaf om te laten hangen! 
Hij is niet zo hard 'gecropt',wat voor mij een pluspunt is.


Ook vond ik het contrast heel leuk :de liefelijke pastel kleuren en het doodshoofd van een dier (welk dier?:)
Euh,hij kostte iets van €5(?).


Nog een dier!! Awwrr,ik heb iets met dieren denk ik.


Hij past ook goed met mijn skirt.
Hij kostte €7. (niet in de sale)


Dit denim kleedje ziet er heel simpel uit ,maar...


....hij heeft een opening bij de rug!


Ook heeft hij een schattig strikje.
Je raad het al: Ik kon het niet laten liggen :p
Hij kostte €10 in de sale.


Ik had een t-shirt nodig met iets leuk erop want ja...ik had dat nodig.
Hij kostte €10 (denk ik).


Oké,dip-dye is gewoon een trend die ik heel leuk vind!
En waarvan ik niks had. (nu dus wel;)
De prijs...dat is een heel verhaal.

Het verhaal:
We kwamen uit de pashokjes en toen zag ik dit kleedje hangen.
Ik had echt geen zin om weer helemaal de rij te doen dus trok ik het gewoon over mijn kleren.
Het zag er goed uit dus hebben we hem gekocht voor 7€ in de sale.
Toen ik hem aantrok thuis bleek hij veel te groot zijn.
De volgende dag terug naar de winkel om hem in te ruilen voor een maatje kleiner.
We keken naar de prijs en ineens kostte hij maar 5€. 
Aan de kassa kregen we een te goed kaart van €2. Omdat 7-5=2. (als ik mij niet vergis:)

Dus het kleedje kostte €5!! 



Dit masker met 'orange oil en vitamine c' heb ik gekocht voor €1 in de sale.
Het is maar een uitprobeerseltje. Omdat het zo goedkoop was.
Dus als hij tegenvalt is het niet zo erg. Iemand al uitgeprobeerd?



Ik ben weer (??) naar de Wibra geweest. Natuurlijk niet na elkaar.
Omdat ik bij een vriendin was gaan logeren.
Ze woont heel dichtbij de Wibra en ook bij de Zeeman.
Dus zijn we even binnen gewipt.
En toen zagen we deze tapejes!!!

Mijn vriendin is er ook helemaal aan verslaafd :p
Ik vond het wel raar dat het een andere verpakking had dan de andere tapejes (zie 1e foto).
Maarja 'nobody cares' .
We zijn in de bak geploft en ik ben er met deze uitgekomen: 


Deze 3 voor €1.



Deze 3 voor €1.


(Favoriet!!) Deze 3 voor €1.



 (2e favoriet!!) Deze 3 voor €1.


En nu heb ik er...(even tellen) 12.


1€ voor deze lipbalm met een hoog gehalte aan kitscherigheid daarom ga ik de verpakking oppimpen met washi tape!


Hij ruikt lekker naar kersen.


Eigenlijk heb ik al veel lipbalmen maar als ik het nodig heb dan heb ik er nooit een bij me.
Dus nu ligt er een op mijn nachtkasje,in mijn jas,in mijn toilettas,in de auto,enz.. :p
Nu ben ik zeker dat ik nooit droge lippen ga hebben!


In de vakantie heb ik altijd plenty time om mij te verwennen dus moest ik natuurlijk een vooraadje aanleggen van maskers.


Daarom dit moddermasker voor (maar) €1.
Hij bestaat uit 2 delen: cleansing gel om je huid te verschonen om daarna het masker aan te brengen.



Nog 2 maskertjes van Dr.hoog. 1€ per stuk.


Van neus strips (vanbij de Action) heb ik veel gehoord,maar ikzelf heb er nog nooit gebruikt.
Toen zag ik in de Wibra deze liggen voor €1 .
Er zal wel niet veel verschil zijn tussen deze en die van de Action. 


Daarna zijn we bij de Zeeman geweest.
Ik vind de Wibra veel beter dan de Zeeman. Jullie?
Daar zagen we 8 kleine plastieke potjes voor €1,5.
We hebben ze door twee gedeeld en 1 potje hebben we allebei al voor een DIY gebruikt (komt nog een artikel van).
Kleine potje zijn gewoon handig voor DIY en andere dingen.


Dit waren al mijn aankoopjes.
Geniet van de vakantie!

Xx Mo Xx



14 opmerkingen:

  1. Die waterfall dress, jealouss! En dat t-shirt van H&M met dat kattengezicht heb ik ook ;)
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je die tape zoveel goedkoper kan vinden, ik ga hem ook eens zoeken! Dat kleedje dat je voor 5 euro idpv 7 hebt gevonden is echt leuk!
    xC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt leuke dingen gescoord! Dat kattenshirtje was hier wel in de sale voor 3 euro. En je hebt verder leuke dingen gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha! Die plakband heb ik ook maar dan van de Action! Dat rokje heb ik ook maar dan van de New Look! En dat kleedje heb ik in de h&m ook aangehad maar het zat vanboven te strak :) Het is echt een suuuupermooi kleedje, ik ben echt verdrietig dat het mij niet goed paste... Die 3de van de 3 zwart-witte plakbandjes is echt heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha je bent goed geslaagd zo te zien! Superleuke dingen heb je gekocht! Ik ga ook eens zoeken naar die plakbandjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, wat veel leuke dingen! Ik hou ook heel erg van skater skirts

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waaauw die tape is echt heel erg leuk, nog bedankt trouwens voor je reactie op mijn spam je blog. ik volg jenu via bloglovin. Liefs, Savannah.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt echt heel veel leuke dingen gekocht! :D Vooral die waterfall dress en die tapes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die waterfall dress en je skaterskirt!! OMG super tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3