Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

woensdag 24 juli 2013

Dingen die ik had moeten redden uit de 'brandende' Forever 21




Ja,je leest het wel goed: 'de brandende Forever 21'. En het is geen geintje ofzo. Onze Forever 21 in Brussel is gewoon in de fik gegaan samen met de Hema. Ik heb het (gelukkkig) niet met mijn eigen ogen gezien. Want ja ik moet me voorstellen dat dat geen pretje was. :p En ik heb nog slecht nieuws: hij gaat niet meer opengaan heb ik gelezen. En ik hoop dat dat een geintje is want er is nog dan maar alleen een Forever 21 in Antwerpen. Dit is echt balen!




Er waren zo een paar 100 dingen die ik graag had willen redden. Die nu in as zijn opgegaan.
Ik ga jullie daarvan een paar dingen tonen die ik waarschijnlijk nooit meer kan kopen maar anyway hier de dingen:


Ik voel de laatste tijd dat ik verliefd ben geworden op mijn skater skirt.
Gisterenavond toen het vuurwerk was (omdat koning Albert aftreedt en dat Filip koning wordt) heb ik bier op mijn skirt gekregen. Hoe komt dat? Nou ik was naar het vuurwerk aan het kijken en er lagen blikjes bier op de grond (why? I don't now). Iemand komt aangelopen en botst tegen de blikjes en ik krijg een klets bier over me heen. En vergeet die exuses maar. Hij liep gewoon weg alsof er niks gebeurt was. Conclusie: ik moet 2 skater skirts in mijn kast hebben.
Dus vandaar dat deze hier in mijn lijst staat.
€12,75


Ik ben echt toe aan een nieuwe toilettas. Toen botste ik tegen deze tie-dye toiletas!
Deze is echt leuk. Hij is zo leuk dat ik het niet kan verwoorden :D
€8,90


Ik heb eigenlijk al veel broekpakken,maar deze dingen zijn zo handig dat je er gewoon niet genoeg van kunt hebben. Deze denim broekpak vind ik echt heel basic maar mooi met het colletje enz... Ook is het handig voor op vakantie. Lekker weinig gewicht! Je moet ook niet echt nadenken wat je ermee moet dragen want het is gewoon aan elkaar. (wat ben ik slim zeg)
€23,75



Deze ring is gewoon super cute! Miaaauw ;)
€2,90





Ik ben helemaal 'in to' deze print. Ik heb er een jasje en een washi tape van. 
Deze broek sluit de collectie af ;)
€19,75

Dit was het!



Laten jullie me weten als jullie nog leven?


Xx Mo Xx




11 opmerkingen:

  1. aawhh jammer dat de forever 21 is afgebrand! Het is echt een super leuke winkel! In Nederland hebben ze geloof ik er geen, dat is echt jammer.
    Kisses Jentel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was totaal nog niet op de hoogte van dit nieuws! Wat jammer !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super stom dat ze hij niet meer terug komt!
    De dingen die je wilde redden zijn echt super tof!
    Xx Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei dat is zonde!! Hopelijk komt de forever 21 toch terug!!

    xxx
    http://sarandasuzannaadriana.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow... Jammer van de winkel! Zo'n skatershirt vind ik ook erg leuk!

    evabajema.com
    http://evabajema.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat erg! Echt heel jammer! Die toilettas is gaaf btw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt erg dat het is afgerand! Ik had ook nog wel wat dingen willen redden :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh jeetje wat erg! :o Wat ziek kut dat hij is afgebrand :( Je hebt wel hele leuke dingetjes uitgekozen, die ring is echt heel tof!

    Loves, Saar - Americole.nl

    Ps, ik volg je! Volg je terug? :)
    Blog - Twitter - Youtube

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt balen dat de forever 21 is afgebrand :( Wel leuke items! Ik heb zelf twee skaterskirts allebei van de H&M, ik vind ze echt heerlijk zitten! (En ik leef nog, haha)
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer van alle kleding en anderen spullen die zijn verband! Wij hebben geen Forever21 in Nederland. Ik ben er een keer geweest in Antwerpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik was een weekendje in Brussel vorige winter, had me helemaal verheugt op mijn eerste keer in de Forever 21, heb door heen Brussel gelopen (terwijl het stervenskoud was) om er te komen en toen ik er was hing er een miezerig briefje met de mededeling dat 'ie was afgebrand. Balen!
    De items die je hebt opgenoemd zijn inderdaad heel cool!
    x Safiya- Dutchieblog.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3