Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

maandag 9 september 2013

Telefoonhoesjes van AML Telecom

Vind je nooit een goed hoesje voor je telefoon of hebben ze geen enkel hoesje voor je telefoon in de winkel? Dan heb je juist hetzelfde probleem als ik. Ik heb een Samsung S3350 Chat 335 en ik heb heel lang gezocht naar een hoesje voor mijn telefoon,maar nooit geslaagd. Tot op een dag: Bam! Ik ontdek: 'AML Telecom'!

Ze hebben echt heel veel (!)hoesjes. Je moet zeker eens kijken op hun website als je opzoek bent naar een hoesje voor je telefoon.

Ik mocht een hoesje kiezen van het bedrijf en guess what?
Ik krijg er maar liefst 4 binnen!!!
Van links naar rechts,van boven naar onder:

1. Deze vind ik zeer schattig met de vlindertjes en de diamantjes. Op zich zou ik het niet bestellen maar nu dat ik het om mijn telefoon zie vind ik hem veel mooier.

2. Deze vind ik niet erg mooi maar hij is çava.

3. Deze had ik besteld. Simpel en mooi! Hij heeft een suikerspinnige kleur wat ik persoonlijk heel mooi vindt.

4. Deze is ook zeer schattig met de diamantjes maar mijn fovoriet blijft 3!


De bestelling duurde wat lang wat voor mij een klein minpuntje is want op de site staat: Vandaag besteld en betaald,morgen in huis.
Maar voor de rest is het echt een top bedrijf!

Melding: Nu komt er maar 1 keer per maand een review op mij site met 1 bedrijf omdat ik deze blog niet echt bedoelt is voor reviews op te zetten ook schrijf ik zo'n artikelen niet graag.

Xx Mo Xx



2 opmerkingen:

  1. Ik ben eens op hun website gaan kijken voor een hoesje voor mijn ipod touch en jaaaaaa! Ze hebben hoesjes voor een ipod touch 4 :) Jeej! Superleuk want in de Hema bv. hebben ze alleen maar hoesjes voor iphones, en mijn ipod hoesje is kapot aan het gaan :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat 3e en 4e hoesje zijn heel erg leuk!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3