Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

woensdag 4 september 2013

Update: back from Spain,een paar aanpassingen,school begins

Ja,eindelijk een teken van leven! Ik ben terug van het warme Spanje. (+- 34°C)
3 weken ben ik Malaga geweest waar nog artikels van komen want ik heb niet stil gezeten hoor :)


En ja er liepen heel veel spaanse vrouwen in spaanse jurken in het hele warme weer wat ik persoonlijk nooit zou kunnen uithouden,maar ik vind het prachtig!

Ook wil ik mijn blog een beetje aanpassen. 
Wat je kunt verwachten?
- 1 review/per maand
- Een nieuwe lay out
- Meer artikels

Oké,ik beloof echt niets want ik heb het echt druk met school. Wat ik opnoemde kun je beter mijn voornemens zijn. Ik vond dat ik te veel samenwerkte met bedrijven. Je kon merken dat het mijn blog een beetje saai maakte ,al die reviews. Ik schrijf het niet eens zo graag.
Dus ik 1 review/per maand met het zelfde bedrijf waarvan nog een review online komt.

Ik heb ook echt heel goed nieus voor mij en voor jullie!
Ik ga naaamelijk...een pc (computer) krijgen voor mijn verjaardag!
Mijn verjaardag was 11 augustus en ik wou graag een pc. 
My dream is becoming real!
Ik ga veel meer aan mijn blog kunnen werken want momenteel typ ik dit artikel op de pc van mijn mamake.

Alleen maar goed nieuws dus!





6 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik ben benieuwd naar je nieuwe lay-out!
    xxRoos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. AAAAAAH! Ik wil die zwart met witte jurk van de eerste foto! Ik ben ook heel benieuwd naar je nieuwe layout en Spanje artikels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel erg benieuwd naar je nieuwe layout! Ik heb sinds gisteren een nieuwe gemaakt. Heel veel succes. Liefs, Savannah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk heb je een leuke vakantie gehad!
    Ik ben benieuw naar je nieuwe lay-out.

    xJasmijn - www.waitforthedream.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben benieuwd naar alle veranderingen!
    Het lijkt me erg leuk in spanje!

    Eva http://evabajema.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, die jurken, prachtig! Het lijkt me zo gaaf om naar spanje te gaan... En ik ben heel benieuwd naar je lay-out! :D.

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3